Srđan Šaper, osnivač “McCann Grupe” primio je priznanje “Razvoj marketinške misli” koje mu je uručio osnivač i vlasnik “Taboo” magazina, Žozef-Ivan Lončar, prilikom prošlonedeljne posete agenciji. Srđan Šaper dobitnik je ovog priznanja za dosadašnji rad i doprinos u razvoju tržišnih komunikacija i marketinške misli u našoj zemlji. Nagrade za doprinos razvoju tržišnih komunikacija i marketinške misli dodeljivane su na ovogodišnjoj manifestaciji “Marketinški događaj godine” u organizaciji magazina “Taboo”, a među dobitnicima je takođe i Zdenka Milanović, direktorka agencije “McCann Beograd”. Na istom događaju agencija “McCann Beograd” dobila je nagradu “Punom parom napred” kao najuspešnija agencija u kategoriji “Projektovanje i programiranje tržišnih komunikacija”, dok je digitalna medijska agencija “Fastbridge”, specijalizovana za strateško planiranje oglasnih kampanja na digitalnim medijima, proglašena najboljom u kategoriji “Marketing na Internetu”.
Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.