Na festivalu “Golden Drum” u Portorožu, agencijska mreža McCann za centralnu i istočnu Evropu, u okviru koje posluje i agencija “McCann Beograd”, proglašena je za najuspešniji komunikacioni sistem u ovom delu Evrope, osvojivši dva Grand Prix priznanja, pet zlatnih i 11 srebrnih nagrada. Svojim učešćem na festivalu, beogradski McCann doprineo je osvajanju ovog značajnog priznanja.
“McCann svoju reputaciju gradi više od sto godina. Usmerenost na kvalitet i krativnost koji doprinose poslovnim rezultatima naših klijenata je način rada koji nas odlikuje. Naša vizija je da budemo najpoželjniji komunikacijski partner na svim tržištima na kojima smo prisutni. Sedamnaest osvojenih nagrada na “Golden Drum” festivalu potvrda je da se u ovom regionu razvija kreativnost koja polako, ali sigurno, korača putem da bude rame uz rame sa kreativnošću koja je prisutna na mnogo razvijienijim tržištima kao što je slučaj sa zapadnom Evropom i Severnom Amerikom.” izjavio je Ričard Boner Dejvis, direktor marketinške agencije McCann za centralnu i istočnu Evropu.
Povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač “McCann Grupe” rekao je: “McCann je ponovo dokazao da je najuspešnija agencija zbog čega uživamo poverenje najvećih svetskih, regionalnih i lokalnih klijenata. Nagrada za najuspešniju agencijsku mrežu u centralnoj i istočnoj Evropi još je jedna potvrda McCann-ove vizije da bude najpoželjniji komunikacijski partner.”
Festival “Golden Drum” u Portorožu jedan je od najvažnijih festivala oglašavanja u našem regionu na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije.
Ove godine održan je jubilarni dvadeseti put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.
Takmičarski deo festivala podeljen je na dve sekcije: Single Channel, koji nagrađuje radove koji najbolje i najkreativnije koriste jedan komunikacioni kanal i Multi Channel, koji nagrađuje najbolju kreativnu integraciju više komunikacionih kanala.
„McCann Grupa“ jedna je od vodećih kompanija za pružanje usluga u oblasti tržišnih komunikacija u jugoistočnoj Evropi koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. Sve agencije, članice „McCann Grupe” deo su najveće međunarodne mreži agencija okupljenoj u okviru „McCann Worldgroup” koja je osnovana 1902. godine, a danas posluje u više od 120 zemalja. „McCann Worldgroup“ je u vlasništvu „Interpublic Group of Companies“, najveće američke multinacionalne komunikacijske kompanije sa sedištem u Njujorku.
Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.