Jačanje regionalnih timova agencije UM

UM vodeća regionalna medijska agencija u jugo istočnoj Evropi koja posluje u okviru I&F McCann Grupe odlučila je da unapredi organizacionu strukturu sa ciljem daljeg razvoja usluga, jačanja timova i optimizacije poslovanja. Unapređenjem organizacione strukture i jačanjem timova medijska agencija UM na najbolji način odgovora potrebama klijenata i izazovima dinamičnog medijskog okruženja, čime potvrđuje vodeću ulogu u jugo istočnoj Evropi.

Mario Lovrić, direktor UM Zagreb preuzima vođenje i UM Ljubljana. Mario ima dugogodišnje iskustvo u komunikacionoj industriji i deo je UM tima u Zagrebu od 2012. godine. Sarađivao je sa brojnim kompanijama, gde se potvrdio kao lider sa velikim potencijalom za uspešno vođenje agencijskih timova i uvođenje inovacija u poslovanje. Tijana Stojanović, koja je uspešno vodila UM Ljubljana ubuduće će raditi u UM Beograd.

Agencijska mreža UM klijentima nudi objedinjenu regionalnu stratešku uslugu i integrisan tim profesionalaca iz strateškog planiranja u UM agencijama u JI Evropi kojima će upravljati Ljiljana Ivošević koja je pruzela poziciju Regional Strategic Director. Kao deo UM tima u Zagrebu već 19 godina, Ljiljana je sarađivala sa klijentima kao što su The Coca-Cola Company, Moolson Coors, VIP i drugi od kojih je prepoznata kao efektivna strateška planerka koja je fokusirana na postizanje najboljih rezultata za klijente.

Sa velikim iskustvom u medijskoj industriji na poziciju Client Service Director za UM Zagreb i UM Ljubljana dolazi Vedran Vereš. Njegova glavna zaduženja biće izgradnja i dalje učvršćivanje partnerskih odnosa sa klijentima u Hrvatskoj i Sloveniji, vođenje agencijskih timova, kao i aktivno sudelovanje na new business projektima UM agencija na oba tržišta.

Tekst je objavljen na: http://www.media-marketing.com/vijesti/jacanje-regionalnih-timova-agencije-um/

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.