U Kući košarke održana je promocija kao i žrebanje takmičarskih parova za drugo izdanje Razvojne lige Srbije čiji su organizatori Košarkaški savez Srbije i Udruženje klubova KLS, a osnovni cilj da se velikom broju mladih i perspektivnih igrača produži trenažni proces i takmičarska sezona. Na promociji su bili prisutni potpredsednik KSS zadužen za takmičenje Dejan Tomašević, ministar omladine i sporta Vanja Udovičić, ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Tomislav Jovanović, predsednik Meken Beograda Srđan Šaper, kao i predsednik Udruženja klubova KLS Darko Jovičić. Ligu kao donatori pomažu Meken Beograd i Fabrika kartona Umka DO Beograd.

- Hvala Srđanu Šaperu i ljudima iz fabrike kartona Umka bez kojih ne bi došlo do realizacije ovog projekta. Želim da pohvalim i sve ljude koji vode ovu ligu, jer su uložili veliki napor i trud da se sve ovo organizuje. Iskreno se nadam da će liga biti još kvalitetnija nego što je bila prošle godine, mada smo zahvaljujući prošlogodišnjoj ove godine imali veliki broj igrača u domaćoj ligi koji su upravo u Razvojnoj ligi dobili šansu. Siguran sam da ćemo i ove godine ispuniti cilj da kroz 10 utakmica dobijemo igrače koji će jednog dana igrati u velikim klubovima. Želim puno sreće svim učesnicima – istakao je Tomašević, a prenosi zvanični sajt KSS.
Ministar omladine i sporta Vanja Udovičić naglasio je važnost ovakvih liga za mlade sportiste, ali i apelovao na druge Saveze da organizuju slična takmičenja.
- Ovo je pravi način da pokažemo da vodimo računa o mladima i da oni nisu zaboravljeni. Znam iz ličnog iskustva da je za svakog sportistu teško kad završi klupsku sezoni i ima šest meseci do početka nove, da organizuje svoje vreme i svoje treninge. Ova liga omogućava sportistima da ne razmišljaju o tim stvarima, već da se skoncentrišu na sebe i na svoj rad, jer im daje motiv da nastave da se bave sportom. Apelujem na sve ostale Saveze da krenu stopama Košarkaškog saveza, da se ugledaju na ovakav model, a možda i da ga usavrše – naglasio je Udovičić.
Sa ministrom sporta složio se i njegov kolega iz Vlade Republike Srbije, Tomislav Jovanović ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.
- Ministarstvo ne pruža samo deklarativnu podršku ovoj akciji, nego i podršku koja znači aktivno učešće. Ova akcija predstavlja nešto što se direktno uklapa u obrazovni proces. Mi smo u Ministarstvu ovo prepoznali kao izuzetnu akciju van nastavnih aktivnosti. Kroz druženje mladih budućih sportista obezbeđuju se uslovi takmičenja, druženja i tolerancije, a ova akcija Košarkaškog saveza im upravo to i pruža – smatra Jovanović.
Razvojna liga Srbije počeće 29. i 30. aprila i trajaće do 15. juna i igraće se po dvokružnom sistemu. U prvom kolu igraju Napredak – Vršac, Vojvodina Srbijagas – OKK Beograd, Crvena zvezda Telekom – Tamiš, dok će raspored preostalih kola biti određen po Bergerovom sistemu.
Predsednik Meken Beograda Srđan Šaper rekao je da Razvojna liga predstavlja ključ omasovljenja košarke i sporta kod nas, a da je jedan od razloga podrške koju pruža njegov otac Radomir koji je dugo godina ugradio svoj život u razvoj jugoslovenske i srpske košarke.
Predsednik Udruženja klubova Košarkaške lige Srbije Darko Jovičić istakao je da Razvojna liga, osim važnosti za malde igrače, ima težinu i kada su u pitanju treneri i sudije:
- Ispred 28 klubova koje zastupam želim da se zahvalim Meken Beogradu i Umci na podršci našem projektu. U ovoj ligi osim mladih igrača, biće veoma važni mladi treneri jer će imati priliku da stiču neophodno iskustvo.
“I&F McCann Grupa” jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru “I&F McCann Grupe” deo su „McCann Worldgroup“ (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu „Interpublic Group of Companies“ (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.