Kreativna direktorka McCann Beograd Jana Savić Rastovac istakla je I&F McCann Grupu, koja posluje na 12 tržišta severa i juga Evrope, kao pokazatelj konkurentnosti srpskih ideja čije vreme tek dolazi. Savić Rastovac kaže i da snaga kreativne industrije leži u činjenici da okosnica srpske ideje nije budžet već sposobnost da se spoji nespojivo i na taj način pronađe prostor u svetskoj areni.
Regionalno povezivanje moglo bi da bude još jedan ključ razvoja svih nacionalnih ekonomija regiona, kaže Sagor Mešković, direktor komunikacija Exita, festivala koji u srpsku privredu godišnje direktno donese 15 miliona evra.
Zapošljavanjem 9000 ljudi u 2015. godini i strana filmska produkcija doprinela je razvoju srpske ekonomije, a izvršna direktorka Srpske filmske asocijacije Milica Božanić kaže da je najvažnije bilo demistifikovati Srbiju da bi mogla da ponudi sva bogatstva, ali i da je jednako važna činjenica da se ne možete takmičiti ako nemate institucionalnu podršku.
Slobodan razvoj najbolji za industriju video igara, osnivač i vlasnik Eipixa Mirko Topalski kaže i dodaje da su ideje svuda na svetu jednako raspoređene, ali da šanse za njihovu realizaciju i dalje nisu iste, mada je situacija sada mnogo bolja.
Osim o potencijalnu kreativne industrije, učesnici „McCann Talks” razgovarali su i o stereotipima i značaju demografije u kreativnoj industriji, kao i o poslovima budućnosti.
„McCann Talks“ prvi je od planiranih događaja koji organizuje agencija McCann Beograd u godini kada obeležava 20 godina poslovanja sa ciljem da se na jednom mestu okupe i razgovaraju najrelevantniji predstavnici kreativne i srodnih industrija. Ovaj događaj osmišljen je kao susret organizacija i pojedinaca iz sveta preduzetništva, umetnosti, tehnologije i zabave na kome će suočiti svoja mišljenja i stavove kroz panel diskusije o temama koje su relevantne za kreativnu industriju.
Originalna vest nalazi se na linku: http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?news_id=347330&title=Snaga+kreativne+industrije+je+u+udru%C5%BEivanju
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.