„McCann Truth Central Beograd“ ekspertski centar danas sa početkom u 18 časova organizuje panel diskusiju povodom predstavljanja rezultata istraživanja „Istine o novoj srpskoj mami“, gde će predstavnici medija i zvanice iz javnog i kulturnog života imati priliku da saznaju kako zaista razmišlja današnja mama, kako usklađuje brojne obaveze, vaspitava decu, kome veruje, od koga uči veštinu materinstva, šta za nju predstavlja tehnologija i još mnogo toga.
Na panel diskusiji učestvovaće mame Ana Sofrenović, glumica, Suzana Trninić, autorka i voditeljka emisije “Kažiprst” na TV B92, Ljubinka Zarubica, direktorka Funkcije za marketing i razvoj za privatne korisnike u kompaniji “Telekom Srbija”, Tijana Vraneš, psiholog psihoterapeut, Maja Lalić, arhitekta i osnivač organizacije „Mikser”, Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji “McCann Beograd” i jedan tata, Andrija Gerić, trofejni odbojkaš i bivši reprezentativac.

“McCann Truth Central Beograd” je ekspertski centar u okviru kreativne agencije “McCann Beograd” zadužen za otkrivanje i identifikovanje još neotkrivenih istina o pojavama u našem okruženju. Nastao je iz potrebe da se spoznaju lokalno relevantne istine koje će nam pomoći da bolje razumemo svet potrošača u regionalnom i globalnom kontekstu, obezbeđujući dodatnu vrednost McCann pristupu u građenju i negovanju brendova i njihove komunikacije. „McCann Truth Central Beograd” deo je globalne „McCann Truth Central“ mreže koja poseduje 168 centara u preko sto zemalja širom sveta.
Panel diskusiju možete pratiti putem live stream-a na adresi: McCann
Više informacija možete dobiti na sajtu kreativne agencije “McCann Beograd” ili na Facebook stranici McCann Truth Central Beograd.
Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.