lionaward

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd, „Niste sami“, osvojila je „Bronzanog lava“ u Kanu, na  najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu „Cannes Lions“,  koji se već 58 godina održava u Francuskoj. Projekat realizovan za Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida, ocenjen je, od strane vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti komunikacija, kao jedan od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija.

Kampanja je nagrađena „Bronzanim lavom“ u kategoriji „Mediji - humanitarne organizacije, javno zdravlje i bezbednost, poruke za povećanje svesti javnosti“, u konkurenciji od skoro tri hiljade radova iz celog sveta. Svake godine na festivalu učestvuju najveće  svetske kompanije, brendovi, javne ličnosti i značajna imena iz sveta komunikacija i medija. Za ovogodišnji Kanski festival kreativnosti, agencije iz više od 90 država prijavile su preko 28.000 radova, što ujedno predstavlja i najveći broj prijavljenih radova u istoriji festivala.

U pitanju je pro bono kampanja gde je, u uslovima nepostojanja budžeta, prava ideja, ona koja pogađa direktno u srce, jedino merilo uspešnosti.

„Veoma smo dirnuti zbog nagrade koju je agencija McCann Erickson dobila za projekat koji smo zajedno realizovali. Nagrada govori da je žiri prepoznao snagu kampanje, koja je primenjiva u celom svetu. Kampanjom smo želeli simbolično da ukažemo na to da uvek postoji rešenje i nada za sve. Nadamo se da će i ovo međunarodno priznanje dodatno uticati na društveno odgovorne kompanije da podrže naš centar”,  izjavila je ovim povodom Branka Kordić, direktorka Telefonskog savetovališta za prevenciju suicida.

McCann Grupa, u okviru koje posluje i agencija McCann Erickson Beograd, za svojih 14 godina rada, postala je jedini komunikacioni sistem sa naših prostora koji je osvojio dva kanska lava. „Zlatnog lava“ 2009. godine donela je agencija McCann Erickson Skoplje. Talenat i posvećenost mladog kreativnog tima iz naših agencija ni malo ne zaostaje za kolegama iz sveta; naprotiv – još jednom se pokazalo da istinska kreativnost ne poznaje granice.