Nagradu za Best Mobile osvojio je UM Beograd za kampanju “Coca-Cola Simply Tastly App“, kreiranu specijalno za domaće tržište. “Kampanja je na koferenciji predstavljena u svega par minuta, ali iza nje stoje meseci istraživanja, planiranja, kreiranja, praćenja rezultata, optimizacije i nas i našeg klijenta, The Coca-Cola Company. A kada je takav rad prepoznat od strane stručne javnosti i nagrađen nagradom kakvu smo upravo i dobili, nama preostaje samo da budemo veoma ponosni, zadovoljni i naravno motivisani da nastavimo da kreiramo još bolje i uspešnije kampanje”, rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM Beograd.
„Kako preživeti grozan posao”, kampanja koju je agencija McCann Beograd realizovala za kompaniju Infostud, osvojila je nagradu u kategoriji Best Branded Content. “Veoma nam je drago da je kampanja “Kako preživeti grozan posao” osvojila još jednu nagradu, ovog puta na prvom MIXX festivalu, pogotovo zbog činjenice da je nagrađena u jednoj od najvažnijih kategorija, Branded Content, koja je po našem mišljenju i suština modernog digitalnog oglašavanja. Ovom kampanjom za našeg klijenta Infostud uspeli smo da prenesemo ozbiljnu stratešku poruku na duhovit, kreativan način prilagođen digitalnim komunikacijama i postignemo izuzetne rezultate, što je i žiri prepoznao.”, rekao je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards), jedino 100% digital globalno takmičenje, ove godine prvi put je organizovano u Srbiji. U konkurenciji je bilo 53 radova, a žiri je odabrao one koji postavljaju standarde u industriji digitalnog marketinga, koji inspirišu, edukuju ili na inovativan način upotrebljavaju nove tehnologije.
Tekst je objavljen na: http://www.advertiser-serbia.com/mixx-nagrade-um-beograd-mccann-beograd/
I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.