Posle šestomesečnog sveobuhvatnog tenderskog procesa vodeća svetska kozmetička kompanija L'Oreal, izabrala je za svog regionalnog medijskog partnera agenciju Universal Media (UM). L'Oreal je izabrao agenciju Universal Media (UM) za medijskog partnera na tržištima na kojima L'Oreal Adria-Balkan posluje. Prvi put tenderski proces organizovan je na regionalnom nivou gde L'Oreal Adria-Balkan posluje, u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, uključujući i izvozna tržišta.
L’Oreal je tražio najadekvatnijeg komunikacijskog partnera koji bi nastavio da pruža podršku u poboljšanju poslovnih rezultata kroz vrhunsko planiranje komunikacija uz najefektniji plan zakupa medijskog prostora. Glavni kriterijumi prilikom izbora medijskog partnera zasnivali su se na agencijskoj strateškoj ekspertizi i poznavanju potrošača i tržišta, pružanju najboljih medijskih uslova, merljivosti rezultata i maksimiziranju isplativosti ulaganja, superiornom servisiranju klijenata, kao i transparentnosti poslovanja. Agencije UM još jednom su pokazale da su pouzdan i kredibilan partner u planiranju i zakupu medijskog prostora. Pored agencije UM, tenderski proces uključivao je i agencije Zenith i Carat.
"L'Oreal je među vodećim investitorima u svim zemljama regiona, mediji su ključni element u našim marketinškim planovima i želimo da oni podržavaju i u potpunosti odgovaraju strategiji svakog od naših brendova. U cilju daljeg unapređenja i usglašavanja našeg medijskog pristupa organizovali smo regionalni medijski tender za sve zemlje regiona Adria-Balkan u kojima poslujemo i izabrali smo agenciju Universal Media (UM) koja će od 1. januara ove godine biti regionalni medijski partner za sve L'Oreal brendove. Menadžement L'Oreala bio je impresioniran medijskom prezentacijom UM-a, kao i ponuđenim alatima i istraživačkim instumenatima. Radujemo se budućoj veoma uspešnoj saradnji u svim zemljama regiona.”, izjavila je Brigita Streler, generalna direktorka L'Oreal Adria i L'Oreal Balkan.
„Veoma smo ponosni što je dugogodišnja saradnja kompanije L'Oreal Adria-Balkan i agencije Universal Media proširena, pored Srbije, na još dodatna tržišta. Procedura izbora agencije bila je sveobuhvatana i zahtevala je izuzetvo poznavanje i razumevanje klijentovog poslovanja, medijske scene i potrošača. Naša snaga tokom ovog postupka ogledala se u jedinstvenim alatima za optimizaciju medijskih investicija koje primenjujemo za svako tržište, kao i u regionalnom planiranju medijskih budžeta. Takođe, zajedničko funkcionisanje naših timova u regionu, kao da je jedan, jasno je pokazalo klijentu da smo pravi partner za Adria Balkan region.“, Izjavila je Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije „Univesal Media“.
L'Oreal, svetski lider u kozmetici, sinonim je za lepotu, inovacije i kvalitet. Misija kompanije je da ženama i maškarcima širom sveta ponudi najbolje kozmetičke proizvode u pogledu kvaliteta, efikasnosti i bezbednosti imajući u vidu raznolikost potreba i želja potrošača širom sveta. L’Oreal Adria-Balkan u regionu posluje u četiri sektora i zastupljen je sa više brendova, među kojima su pored L'Oreal Paris, i brendovi Garnier, Maybelline New York, Mixa, Essie, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm, Cacharel, Diesel itd.
Imajući u vidu reputaciju ove kompanije, kao i širok spektar brendova i proizvoda, tenderski proces trajao je šest meseci i podrazumevao je ispunjenje strogih kriterijuma i uslova. UM je još jednom pokazao da je lider u poznavanju offiline i online medija, potrošača i tržišta, brenda, kategorije, svih alata i podataka koji utiču na efektivnu distribuciju budžeta kao i superionu koordinaciju tima na svim tržištima.
Proceduru pitcha proveo je nezavisni međunarodni media oditor.
Tekst je objavljen na portalima Media Marketing, Finance Slovenija i Marketing 365
“I&F McCann Grupa” jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru “I&F McCann Grupe” deo su „McCann Worldgroup“ (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu „Interpublic Group of Companies“ (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.